• Forsiden>
  • Om FKRA>
  • Presse>
  • Felleskjøpet Rogaland Agder bygger Norges største maskin- og landbrukssenter på Klepp.
Felleskjøpet flagg
Vi bygger et komplett senter som huser alle tjenester og varer

Felleskjøpet Rogaland Agder er allerede godt i gang med utbyggingen av dagens senter, til det som blir Norges største maskin- og landbrukssenter.

FKRA ønsker å skape et komplett senter som huser alle tjenester og varer som vi har å tilby, og det er ikke få - enten kunden er bonde, annen næringsdrivende eller privatperson.

Byggeprosessen er godt i gang og ferdigstilling er planlagt 1. kvartal 2017.

Tomten er på hele 33 mål, og det vil samlet bli ca. 7 500 kvadratmeter under tak. Antall ansatte på senteret vil øke fra dagens 50 til ca. 60 ansatte når det er ferdig og i full drift.

Dette betyr at vi skal ansette flere personer i den kommende perioden.

Publisert 07.04.216 - Hallvard Vikeså