• Forsiden>
  • Om FKRA>
  • Presse>
  • Pressemelding - Felleskjøpet Rogaland Agder starter salg og service av Caterpillar kompaktmaskiner
Pressemelding - Caterpillar

Felleskjøpet Rogaland Agder (FKRA) har nå inngått avtale med Pon Equipment for salg og service av Caterpillar kompaktmaskiner.

Stavanger, 04.05.2016.

Avtalen er tilsvarende den som ble inngått med Pon Equipment og Felleskjøpet Agri i januar og vil tre i kraft 1. september.

Avtalen er jobbet frem av daglig leder, Erik Sollerud i Pon Equipment og direktør for maskindivisjonen, Hallvard Vikeså i Felleskjøpet Rogaland Agder.

«Samarbeidet med Felleskjøpet Agri har allerede båret frukter, og flere salg av kompaktmaskiner er gjennomført og maskiner levert. Jeg er derfor veldig glad for å ha inngått denne avtalen med FKRA,» sier Erik Sollerud.

For kunder innen landbruk er ofte traktor primærmaskinen og anleggsmaskiner sekundærmaskiner og vi tror at med posisjonen vi har i FKRA med John Deere traktorer og Caterpillar anleggsmaskiner vil denne kundegruppen få det beste av det beste både når det gjelder både maskiner og service » forteller en fornøyd Hallvard Vikeså.