Salgsrekord og produktivitetsvekst

Pressemelding - Salgsrekord for kraftfôr og sterk produktivitetsvekst

Felleskjøpet Rogaland Agder (FKRA) nådde en ny salgsrekord for kraftfôr i 2013 på nesten 370 000 tonn. Det er en økning på ca 1800 tonn fra 2012. FKRA har hatt en samlet vekst i produktiviteten innen produksjon av kraftfôr på 70 % de siste 7 år.

Bedriften ble kåret til årets «Leanbedrift» for 2013 for de gode resultatene som er oppnådd gjennom systematisk forbedringsarbeid.

Maskinområdet har en framgang på 22 mill kr fra 2012 og vi har styrket John Deere sin markedsposisjon i våre områder.

Les hele pressemeldingen

Personvernpolicy | Kontakt oss på e-post

Besøksadresse: Sandvikvn. 21, Stavanger     Adresse: Postboks 208 Sentrum, 4001 Stavanger    Org.nr: NO915442552MVA - Kundesenter: 994 30 640