Ola Bekken - Adm. direktør

Rekordsalg for kjernevirksomhet og kraftig omstilling for datterselskaper

Felleskjøpet Rogaland Agder (FKRA) oppnådde et historisk høyt salg av kraftfôr i 2011 og passerte 342 000 tonn. Det er en økning på over 10 000 tonn fra 2010. Salget av traktorer økte med over 25 % og FKRA nådde historiens høyeste markedsandel med over 30% for traktormerket John Deere.

For morselskapet ble de samlede driftsinntektene 2.127 mill kr for 2011 mot 2.003 mill kr i 2010.

Driftsresultatet for kjernevirksomheten ble 36,5 mill kr mot 44,1 mill kr i 2010. Resultatet før skatt ble 29 mill kr mot 30,8 mill kr for 2010.

Les mer i pressemelding

Publisert 23.februar 2012 - Ola Bekken

Personvernpolicy | Kontakt oss på e-post

Besøksadresse: Sandvikvn. 21, Stavanger     Adresse: Postboks 208 Sentrum, 4001 Stavanger    Org.nr: NO915442552MVA - Kundesenter: 994 30 640